Smartfony TP-LINK Neffos C5 i C5L już w sprzedaży.

Człowiek Warga twarzą kampanii reklamowej nowego smartfona:

Bo żyjesz tylko dwa razy!

 

TP-LINK wprowadza do sprzedaży smartfony Neffos C5 i C5L. To niedrogie, dostępne dla wszystkich modele wyposażone m.in. w system Android, czterordzeniowe procesory zapewniające płynną pracę aplikacji, 8-megapikselowe aparaty oraz LTE. W pierwszej kolejności smartfony TP-LINK dostępne będą w sklepach Allegro, Komputronik, NeoNet, MediaExpert oraz X-kom. Kampanię reklamową smartfonów wspiera jeden z najpopularniejszych polskich youtuberów, Maciej Dąbrowski, znany jako Człowiek Warga.

Jedną z promowanych cech produktu jest Dual SIM, czyli wsparcie dla dwóch kart SIM. Wśród możliwości wykorzystania tej funkcji producent wymienia m.in., numer prywatny i służbowy, jeden dla rodziny, drugi dla przyjaciół i swobodę żonglowania kartami w zależności od aktualnych ofert operatorów, które pozwalają korzystać z usług wyjątkowo oszczędnie.

Na pokładzie Neffosów znajduje się system Android. Jedną z funkcji zaimplementowanych do autorskiej nakładki na oprogramowanie jest specjalny przycisk, który umożliwia szybką zmianę wybranych elementów interfejsu, dostosowując wygląd ekranu do pory dnia lub aktualnego humoru użytkownika.

Wszystko to sprawia, że Neffos jest niczym superbohater zmieniający twarze zależnie od sytuacji. Dlatego kampanię TP-LINK Neffos wspierał będzie znany fan tych postaci, Maciej Dąbrowski, czyli youtuber, Człowiek Warga, autor popularnego kanału „Z Dupy”. ” Maciek sam jest superbohaterem polskiego internetu, który często zaskakuje różnorodnością. Nasza kampania ma namówić wszystkich, by ” tak jak robi to Maciek ” odsłonili swoje drugie oblicze ” mówi Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu TP-LINK Polska.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Never Better, działaniami w mediach społecznościowych zajmuje się agencja Szeri Szeri, zakup mediów powierzono firmie Mastermind, a za PR kampanii odpowiedzialna jest agencja Manejo.

Kampania reklamowa obejmie przede wszystkim media społecznościowe oraz plakaty wielkoformatowe i nośniki w komunikacji miejskiej największych polskich miast.

Neffosy mogą poszczycić się również niebanalną specyfikacją. Zarówno model C5, jak i C5L działają w oparciu o czterordzeniowe procesory, mają 8-megapikselowe kamery oraz obsługują łączność LTE. Pierwszy z nich wyposażono w 2 GB pamięci RAM, szerokokątny aparat selfie o rozdzielczości 5 megapikseli, oraz wyświetlacz o przekątnej 5? i rozdzielczości HD. C5L ze względu na mniejszy ekran zapewnia płynną pracę przy 1 GB pamięci RAM, oferując jednocześnie kompaktową obudowę i długi czas pracy na baterii.

 

Neffos, marka stworzona przez TP-LINK, globalnego dostawcę produktów sieciowych, która zadebiutowała w 2015 roku. Filozofia „Smart & Simple”, którą kieruje się Neffos, obliguje do wykorzystywania najnowszych technologii i innowacyjnego wzornictwa przy jednoczesnej prostocie użytkowania. Neffos to marka, która jest w pełni zaangażowana w rozwój swoich produktów, usług, a także relacji z klientami.

neffos

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.